- Video nadzor
- Domofoni
- Alarmi
- IT oprema
- Kontrola časa in pristopa
- Dom in Oprema
- Led osvetlitev
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA DRUŽBE DIGITIKLIK D.O.O.
Družba Digitklik d.o.o., (v nadaljevanju: ponudnik) se ukvarja z nadzornimi sistemi, tako za domačo kot za visoko profesionalno rabo. Nudimo brezplačno svetovanje in smo neposredni uvozniki za nadzorne sisteme, domofone, alarme in podobno opremo za varnost in digitalizacijo doma. Nudimo najboljše cene in kvaliteto na trgu saj neprestano sledimo novim trendom in tehnološkim novostim.
Splošni pogoji poslovanja veljajo za naročila in storitve, ki jih nudi spletne trgovina Digitklik d.o.o., ki se nahaja na spletnem mestu digitklik.si (v nadaljevanju spletna trgovina).
Določila splošnih pogojev se smiselno uporabljajo tudi za vse ponudbe, predračune, predpogodbe in druge storitve, ki izhajajo iz poslovanja med ponudnikom in stranko.
Splošni pogoji poslovanja predstavljajo veljavno pogodbo med družbo Digitklik in strankami, ki poslujejo z družbo (B2B in B2C).
Izdelkov v spletni trgovini ni možno kupiti/nuditi brez strinjanja s temi splošnimi pogoji poslovanja.
1. KDO JE UPRAVITELJ?
Spletna trgovina je v lasti in upravljanju družbe DIGITKLIK, trgovina in storitve, d.o.o.
Kontaktni podatki družbe:
Digitklik d.o.o.
Špruha 31
1236 Trzin
Matična številka: 210817000
ID za DDV: SI 61365645
Osnovni kapital: 8.763,00 EUR
Podjetje je registrirano pri Okrožnem sodišču Ljubljana
Delovni čas družbe Digitklik:
Trgovina: od ponedeljka do četrtka od 08.00 do 16.00 ure, petek od 08.00 do 15.00 ure in servis od ponedeljka do petka od 08.00-13.00 ure.
2. OSNOVNI POJMI:
Potrošnik je vsaka stranka, ki je fizična oseba in pridobiva ali uporablja blago ali storitve družbe Digitklik za osebne namene oziroma za namene izven svoje poklice ali pridobitvene dejavnosti.
Kupec je fizična ali pravna oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini oziroma uporablja spletno trgovino.
Ponudba je enoten izraz za ponudbo v raznovrstnih oblikah, predračun ali drugo obliko predloga za sklenitev pogodbe, ki ga ponudnik ponudi stranki.
Ponudnik je podjetje Digitklik d.o.o., ki v okviru spletne strani ponuja svoje blago in storitve.
3. PREDMET POGODBE
Ponudnik sklepa pogodbe s kupci glede blaga, ki ga predstavljajo vsi izdelki iz asortimana družbe Digitklik,
Ponudnik o vseh potrebnih informacijah, ki se nanašajo na dobavo predmeta pogodbe, sklenitve, odstopa, itd. obvešča svoje kupce preko elektronske pošte na naslov, ki ga je posredoval kupec. V primeru, da se kupec s ponudnikom individualno dogovori za drugačen način obveščanja, se ta dogovor upošteva.
Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec prejme elektronsko kopijo pogodbe ob oddaji naročila, skupaj s splošnimi pogoji poslovanja. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
4. NAKUP V SPLETNI TRGOVINI
Kupec lahko nakup opravi v spletni trgovini, ki se nahaja na naslovu: www.digitklik.si.
4.1. Postopek nakupa
Kupec nakup izvede v spletni trgovini, pri čemer sledi korakom nakupa, kot so opredeljeni spodaj.
Kupec izbrane izdelke umesti v košarico. Ko je z nakupom končal, izbere opcijo »na blagajno«, kjer kupec prične s postopkom nakupa z klikom na »oddaj naročilo«. Kupec vnese potrebne podatke in naročilo odda s potrditvijo naročila v zadnjem koraku nakupnega procesa. Kupec ima možnost pregledati svoje naročilo pred potrditvijo in preveriti ali je v naročilu morda kakšna napaka oz. ima možnost spremeniti svoje naročilo.
Pred potrditvijo naročila se mora kupec strinjati s splošnimi pogoji (obkljuka opcijo). Po sprejemu splošnih pogojev kupec oddan naročilo s klikom na gumb »naroči«. Po potrditvi naročila, je naročilo oddano in sprememba naročila ni več možna.
V kolikor se kupec ne strinja z vsebino splošnih pogojev nakupa ni mogoče opraviti.
Kupec prejme potrdilo o oddanem naročilu, skupaj s Splošnimi pogoji poslovanja na e-naslov, ki ga je navedel v postopku oddaje naročila.
S potrditvijo spletnega naročila in potrditvijo teh splošnih pogojev, je pogodba med kupcem in ponudnikom sklenjena in zavezuje tako kupca kot tudi ponudnika.
Fizični račun kupec prejme ob prejemu naročenih izdelkov, skupaj z garancijskim listom, kadar je ta potreben. Pogodba se sklene elektronsko, pri čemer kopija pogodbe ni na voljo, ponudnik vodi evidenco sklenjenih pogodb.
4.2. Prednaročila oz. »pre-order«
Kategorija »pre-order« je namenjena prednaročanju izdelkov označenih z rumeno »pre-order« oznako. Dobavni rok »pre-order« izdelkov je približno 30 – 120 dni. Prednaročilo je mogoče izvesti izključno po predplačilu predračuna preko spletnega naročila, ki se obravnava enako kot naročilo ostalih izdelkov in se izvede po postopku opisanem v prejšnji točki.
4.3. Garancija
V kolikor je za vaš izdelek izdana garancija proizvajalca, se v tem poglavju nahajajo informacije v zvezi z unovčenjem garancije.
Garancija za brezhibno delovanje velja v garancijskem roku, če ga stranka uporablja v skladu z njegovim namenom in priloženim navodili. Garancija prične teči z dnem prevzema izdelka s strani kupca. Podrobneje je garancija opredeljena v garancijskem listu, ki ga kupec prejme ob nakupu izdelka. Ponudnik v okviru garancijskega obdobja zagotavlja brezplačno popravilo in odpravo napak na izdelkih. Kupec lahko garancijski zahtevek uveljavlja le za napake, ki niso izključene iz obsega garancije.
Garancijska odgovornost ponudnika ne velja za poškodbe na blagu zaradi napačnega ravnanja oziroma uporabe izdelka na način, ki se ne sklada z običajno uporabo blaga.
Garancijska odgovornost ponudnika je izključena, če je izdelek servisirala, popravljala ali kakorkoli drugače vanj posegala katerakoli nepooblaščena oseba ali, če je bil izdelek neredno vzdrževan.
Garancijska odgovornost se nanaša samo na izdelek, ki je naveden na garancijskem listu.
Ponudnik bo vsak zahtevek za uveljavitev garancije pregledal in odločil o zahtevku na podlagi opravljenega pregleda. Ponudnik se zavezuje, da bo napake odpravil v 30 dneh od dneva, ko je od kupca prejel zahtevo za odpravo napak. Rok se lahko podaljša za 15 dni. V primeru, da odprava napake ni mogoča, se ponudi brezplačna zamenjava blaga z enakim, novim in brezhibnim blagom.
V primeru, da odprava napake ni mogoča in ponudnik zaradi pomanjkanja ne more ponuditi enakega brezhibnega blaga, ima kupec pravico do vračila celotne kupnine ali sorazmernega znižanja kupnine.
Kupec se ne more sklicevati na garancijo v primeru, da:
- pride do napake na izdelku po preteku garancijskega obdobja;
- je prišlo do neprimerne rabe izdelka, pri čemer se za neprimerno rabo šteje vsaka raba, ki ni opredeljena z navodili za uporabo posamičnega izdelka;
- je prišlo do posega v izdelek oz. kakršnokoli modifikacijo izdelka;
- je prišlo do mehanske poškodbe izdelka ali da je poškodba na izdelku nastala zaradi vplivov naravnih elementov;
- je prišlo do poškodbe zaradi naravnih nesreč (potres, udar strele, poplava, itd.) ali zaradi izrednih razmer (vojne razmere, stavka, izpostavitev neustreznemu oz. nestabilnemu električnemu toku, ipd.);
- uporaba neustreznih dodatkov in pritiklin, ki niso izrecno navedeni kot kompatibilni z izdelki ponudnika, kot to navede tasam. Kupec je dolžan preveriti kompatibilnost izdelkov tretjih oseb preden se odloči za uporabo dodatkov in pritiklin.
Ponudnik izključuje odgovornost za kakršnokoli drugo škodo, ki bi kupcu in/ali tretji osebi lahko nastala zaradi uporabe izdelkov. Nič v teh splošnih pogojih se ne more interpretirati kot neposredna, posredna ali implicitna garancija in/ali jamstvo ponudnika za produkte.
5. CENE IN PLAČILO
5.1. Cene
Vse cene, navedene v spletni trgovini so v EUR in vsebujejo DDV.
Ponudnik ima pravico kadarkoli spremeniti cene v spletni trgovini. Za kupca je veljavna tista cena, ki je v veljavi ob sklenitvi prodajne pogodbe tj. ob potrditvi teh splošnih pogojev. Cena, določena ob sklenitvi pravnega posla je fiksna in se ne spreminja.
Spletne cene so cene, ki veljajo le v primeru izvedbe naročila preko spletne trgovine Digitklik.si. Cene v trgovini in spletni trgovini se lahko razlikujejo. V primeru, da prihaja do razlike v ceni izdelka v trgovini in spletni trgovini velja cena, glede na lokacijo nakupa. Izdelki po nižjih spletnih cenah niso po enaki ceni na voljo tudi v fizični trgovini Digitklik, kljub temu, da jih lahko najdete na prodajnih policah. V trgovini velja cena, s katero je izdelek označen v trgovini.
Ponudnik bo kupcu pred sklenitvijo pogodbe, podal končno ceno, v katero bo vključen davek na dodano vrednost. Če končne cene zaradi narave blaga ali storitve ne bo mogoče izračunati vnaprej, bo ponudnik stranko seznanil z načinom izračuna končne cene.
Standardna embalaža je vključena v ceno, dodatna transportna embalaža in stroški prevoza ter razklad blaga pa nista vključena v ceno. Cene ne vključujejo montaže izdelkov, nastavitve izdelkov (vključno s programsko opremo) ali izobraževanja kupca, takšne storitve se dodatno zaračunajo in so predmet dodatne ponudbe.
V primeru, da bi prišlo do napake v ceni izdelka, ki je predmet naročila po teh splošnih pogojih, bo ponudnik kupca o tem nemudoma obvestil in temu ponudil naslednje možnosti:
- Odstop od pogodbe in vračilo kupnine;
- Potrditev naročila po pravilni ceni.
5.2. Plačilo
Digitklik omogoča naslednje načine plačevanja:
- po povzetju ob dostavi;
- po predračunu;
- plačilo s plačilno kartico;
- leanpay.
Na naročila z zahtevki po predračunu, ki so prejeta med delavniki med 8:00 in 15:00 uro, se družba po navadi odzove še isti dan. Zahtevek za izdajo predračuna, lahko oddate ločeno od naročila ali pa tudi v postopku zaključka spletnega naročila. Predračun bo samodejno posredovan v pdf. Obliki na mail, ki ste ga posredovali ob nakupnem postopku.
Ponudnik si pridržuje pravico, da izdelkov, ki so predmet naročila ne odpošlje, dokler plačilo s strani kupca ni v celoti izvedeno. Ponudnik bo izdelke odposlal v roku treh dni po prejemu plačila oz. v primeru izbire plačila »po povzetju« v treh dneh od oddaje naročila.
V primeru, da kupec zneska, ki ga dolguje ne poravna v roku štirinajstih (14) delovnih dni od sklenitve pravnega posla, ponudnik šteje takšno naročilo za preklicano in kupcu pošlje obvestilo o preklicu naročila. V primeru, da je kupec izvedel delno plačilo, se ta sredstva vrnejo.
5.3. Dobavni rok
Ponudnik se zavezuje, da bo naročeno blago odposlal v roku treh (3) dni od plačila oz. v roku treh dni od oddaje naročila v primeru naročila s plačilom po povzetju.. V kolikor blago ni na zalogi, znaša dobavni rok od 10 do 160 dni.
Če je za odpremo blaga potreben daljši čas, je to na spletni strani posebej označeno. V primeru nepredvidljivih okoliščin, ko je odprema blaga nemogoča v obljubljenem roku, se o tem obvesti kupca in določi nov dobavni rok.
Dostava se izvede v sodelovanju z dostavno službo. Stroški dostave so vidni pred zaključkom nakupa preko spletne strani in sicer pri izbiri dostavne službe.
Ponudnik ne odgovarja za morebitne zamude ali nedostavljivost določenega blaga, če gre za razloge na strani dobavitelja.
Vsem kupcem je omogočen tudi osebni prevzem izdelkov na fizičnem naslovu Digitklik (Špruha 31, 1236 Trzin). Kupec je dolžan prevzeti predmet pogodbe najkasneje v roku 15 dni, po prejemu pisnega obvestila ponudnika o možnosti prevzema.
6. UPORABNIŠKI RAČUN IN REGISTRACIJA
Kupec ima možnost nakup opraviti tako, da si pri ponudniku ustvari uporabniški račun. Ponudnik obdeluje določene osebne podatke, ki jih kupec poda ob registraciji. Več o obdelavi osebnih podatkov je kupcu dostopno v naši politiki zasebnosti .
Kupec si je ob registraciji dolžan ustvariti geslo, s katerim dostopa do uporabniškega računa. Kupec se zavezuje geslo varovati po svojih najboljših močeh in ga varovati pred razkritjem in dostopom tretjih oseb. Uporaba uporabniškega računa je omejena zgolj na osebo, ki je uporabniški račun kreirala. Kupec se zaveže, da ne bo nudil dostopa do lastnega uporabniškega računa tretjim osebam in tretjim osebam ne bo omogočal uporabe njegovega uporabniškega računa. Ponudnik si pridržuje pravico, da vso aktivnost, ki poteka skozi uporabniški račun kupca, obravnava kot aktivnost kupca.
Ponudnik ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi kupcu nastala zaradi vdora v njegov uporabniški račun. Ponudnik se trudi vzdrževati varnost spletne trgovine, vendar ne jamči za njeno delovanje in prav tako ne jamči za varnost uporabniškega računa. Ponudnik ne zagotavlja nemotenega delovanja in si pridržuje pravico, da sproži kakršnekoli postopke, ki so potrebni, za zaščito njegovih pravic in interesov.
7. JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA
Spodnje poglavje velja zgolj za kupce, ki so fizične osebe (potrošniki) in je v celoti izključeno za nakupe s strani pravnih oseb ali podjetnikov posameznikov.
Kupec, ki je potrošnik, lahko pri družbi Digitklik d.o.o. uveljavlja pravice iz naslova jamstva za skladnost blaga, če so izpolnjeni pogoji določeni v Zakonu o varstvu potrošnikov.
Potrošnik uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost blaga, če o neskladnosti obvesti ponudnika v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Ponudnik je odgovoren za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in se pokaže v dveh (2) letih po dobavi blaga. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati neskladnost in Digitklik omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik ponudniku sporoči osebno v poslovalnici, pošlje po pošti na naslov ponudnika Špruha 31, 1236 Trzin, ali po elektronski pošti na: info@digitklik.si.
Ponudnik se zavezuje, da bo neskladnost v razumnem roku, brezplačno odpravilo, brez znatnih nevšečnosti za potrošnika. Rok odpravila ne sme biti daljši od 30 dni, pri tem se upošteva narava blaga in namen, za katerega kupec potrebuje blago. Rok se lahko podaljša za najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar ne dlje kot za 15 dni. O takšni spremembi bo potrošnik obveščen s strani ponudnika.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o neskladnosti, je upravičen, da v sledečem vrstnem redu:
- od ponudnika zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (kot opisano zgoraj);
- od ponudnika zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Če bi bil obstoj neskladnosti na blagu sporen, bo ponudnik potrošnika o tem obvestil najkasneje v roku osmih (8) dni. Potrošnik ima pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.
Če je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom.
Ponudnik lahko jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga zavrne, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin.
Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od pogodbe v primeru, da:
- ponudnik ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga;
- neskladnost obstaja, čeprav je ponudnik poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe;
- ponudnik je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da ne bo vzpostavil skladnosti v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za kupca.
Kadar potrošnik odstopi od pogodbe, ponudnik temu vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih (8) dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.
Ponudnik ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih lastnosti, če je ponudnik potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
8. OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Ponudnik se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga.
Ponudnik ne jamči za delovanje spletne trgovine in ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi kupcu lahko nastala z uporabo spletne strani.
Ponudnik si pridržuje pravico, da izjemoma odstopi od izvedbe naročila v primerih, če naročeni izdelki niso več dobavljivi, če ugotovi povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji poslovanja ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih bo stranka o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obveščena.
Slike v spletni trgovini so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik kupcu ne zagotavlja, da so izdelki ustrezni za določen namen rabe, ki ga zasleduje kupec. Ta je dolžan samostojno preveriti ali so izdelki prodajalca ustrezni za namen, ki ga zasleduje in ali so izdelki kompatibilni. Ponudnik ne prevzema nikakršne odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi neustrezne rabe, nezdružljivosti izdelkov ali kakršnekoli druge škode, ki izhaja oz. je povezana z rabo ponudnika.
Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi kupcu nastala zaradi nepravilne rabe izdelka. Kupec je dolžan samostojno zagotoviti, da ima ustrezno znanje, ki mu omogoča pravilno rabo izdelka, skladno z navodili za uporabo. Posledice, ki izhajajo iz nepravilne rabe, nosi kupec samostojno.
Ponudnik je neposredni uvozniki za nadzorne sisteme, domofone, alarme in podobno opremo. Zaradi občutljive narave teh izdelkov, zakon natančno ureja uporabo teh izdelkov. Ponudnik ne zagotavlja pravnih storitev, temveč samo prodajo teh izdelkov. Za pravno ureditev in informiranje glede teh izdelkov, so kupci dolžni poskrbeti sami.
9. ODSTOP OD POGODBE
Spodnje poglavje velja zgolj za kupce, ki so fizične osebe (potrošniki) in je v celoti izključeno za nakupe s strani pravnih oseb ali podjetnikov posameznikov.
Potrošnik ima pravico, da v 14ih dneh od prejema blaga odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok začne teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom.
Potrošnik je dolžan o odstopu od pogodbe obvestiti prodajalca v zgoraj navedenem roku. Potrošnik poda odstopno izjavo na obrazcu za odstop od pogodbe, ki mu je dostopen v njegovem uporabniškem računu, do njega pa lahko dostopa tukaj (obrazca za odstop od pogodbe) ali pa z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
Po prejemu odstopne izjave, je potrošnik dolžan izdelke vrniti v roku 14 dni po podaji odstopne izjave. Ponudnik potrošniku vrne kupnino nemudoma oziroma v roku 14 dni od prejema izdelkov, ki so predmet odstopa. Blago se pošlje z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov Digitklika, Špruha 31, 1236 Trzin. Izdelek je potrebno vrniti v originalni embalaži. Izdelek in embalaža morata biti nepoškodovana in v nespremenjeni količini.
Potrošnik sam krije stroške pošiljanja za vračilo izdelkov. Teh stroškov ponudnik ne povrne. V primeru pošiljk z odkupnino si pridržujemo pravico sorazmernega zmanjšanja vrnjene kupnine.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, poškodovanje in obrabo, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti izdelka, ki jo ponudnik ovrednoti in o tem obvesti potrošnika. Ponudnik si pridržuje pravico uporabiti vsa pravna sredstva, ki so mu na voljo, za izterjavo takšnega zneska.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen, če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Odstop od pogodbe ni možen:
- ob dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;;
- ob opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni.
10. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik sprožil skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
11. PODPORA
Digitklik je kupcem in uporabnikom spletne trgovine na voljo na e-naslovu: info@digitklik.si.
Členi o odstopu od pogodbe, jamčevalni zahtevki in izvensodno reševanje potrošniških sporov pridejo v poštev samo pri pogodbah sklenjenih s fizičnimi osebami. Te določne se ne uporabljajo za B2B pogodbe.
12. NAKUP S STRANI PRAVNE OSEBE
Ponudnik si pridržuje pravico, da zahteva od stranke dokazilo o njenem premoženjskem stanju. Stranka izrecno soglaša, da bo na zahtevo ponudnika, brez odlašanja predložila podatke o svojem premoženjskem stanju, lastniški strukturi, pravno organizacijskem statusu, predložila morebitna jamstva, ki so določena s pogodbo, ponudbo ali temi splošnimi pogoji. Če tega stranka ne stori, slednja izrecno dovoljuje, da ponudnik pridobi te podatke pri osebah, ki s temi podatki razpolagajo. Prav tako stranka pooblašča osebe, pri katerih so ti podatki, da omogočijo ponudniku dostop in vpogled v te podatke ter se zato izrecno odpoveduje tajnosti in varovanju teh podatkov proti ponudniku ter od nje pooblaščenim osebam. Ponudnik se zavezuje, da bo te podatke uporabil zgolj v te namene pridobivanja podatkov za sklenitev pogodbe in jih ne bo kakorkoli zlorabil. V primeru, da ponudnik ne pridobi ustreznih podatkov ali jih stranka ne predloži, ponudnik ni dolžan skleniti pogodbe oziroma vstopiti v pravno poslovno razmerje s stranko.
13. POSLOVNA SKRIVNOST
Pogodbe, sklenjene med ponudnikom in stranko so poslovna skrivnost. Prav tako so poslovna skrivnost vsi podatki, ki jih ponudnik posreduje stranki pred sklenitvijo pogodbe, kot so različni grafi, tabele, ceniki, poslovni/finančni podatki itd. Stranka se zavezuje ohranjati poslovno skrivnost ponudnika ves čas trajanja pogodbenega razmerja. Podatke, ki so takšne narave, da bi njihovo razkritje močno oškodovalo ponudnika, mora stranka kot poslovno skrivnost ohranjati še 5 let po preteku pogodbenega razmerja. V primeru kršitve poslovne skrivnost, stranka za to kazensko in odškodninsko odgovarja.
14. VARSTVO INTELEKTUALNE LASTNINE
Ponudnik na svoji spletni strani upravlja z različnimi vsebinami, ki so njegova last.
Podatki, slikovni in tekstovni materiali ter katerikoli drugi materiali, ki se nahajajo v spletni trgovini kot tudi na spletni strani ponudnika, predstavljajo avtorska dela in so kot taka zaščitena z avtorskimi pravicami in pravom intelektualne lastnine.
Z uporabo spletne trgovine kupec ne pridobi avtorskih, lastninskih pravic ali pravic intelektualne lastnine. Kupec nima pravice uporabljati materialov, ki se nahajajo na spletni trgovini, v kolikor ni za takšno rabo pridobil izrecnega predhodnega dovoljenja ponudnika.
Vse informacije na spletni strani in v spletni trgovini so informativne narave. Ponudnik si pridržuje pravico do napak v vsebini na spletni strani.
15. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik zagotavlja najvišjo stopnjo varstva osebnih podatkov kupcev in uporabnikov. Osebne podatke obdeluje skladno s politiko zasebnosti, ki je dostopna tukaj .
16. AKCIJA NAJCENEJŠI V EVROPI OZ. EU IZENAČENO
Akcija Najcenejši v Evropi je namenjena temu, da našim kupcem ponudimo najnižjo ceno na trgu. Prodajnemu osebju v fizični trgovini Digitklik predložite konkurenčno ponudbo izdelkov, ki ni starejša od 48 ur. Ceno konkurenčnega ponudnika vam v skladu z veljavno slovensko zakonodajo, ki določa način določanja in oglaševanja cen takoj izenačimo.
Akcija se nanaša tako na redne kot na akcijske cene izdelkov pri konkurenčnem ponudniku. Primerjana cena konkurenta je tista, ki jo kupec dejansko plača ob nakupu, skupaj z DDVjem, vsemi pristojbinami in drugimi prispevki.
Izdelek, ki ga ponuja konkurenca mora biti nov, z enako oznako in ostalimi karakteristikami.
Kot dokazilo lahko priložite:
- predračun konkurenta ali ponudbo, ki ne sme biti starejša od 48 ur
- konkurenčni katalog ali letak, ki mora biti veljaven na dan obiska Digitklik trgovine
- zaslonski posnetek konkurenčnega izdelka na konkurenčni spletni strani z vidnim datumom ponudbe ali
- URL povezavo konkurenčne ponudbe.
Izenačitev cene ne velja za konkurenčna brezplačna darila, bone, vračila kupnine, različne načine financiranja, kartice lojalnostnega programa ali kakršnekoli druge cenovne promocije konkurenta. Akcije Izenačimo ceno ni mogoče koristiti hkrati z drugimi akcijami. V primeru, da primerjan izdelek trenutno ni na zalogi, vam bo naše prodajno osebje podalo informacijo o dobavnem roku. V primeru daljšega dobavnega roka bomo o izenačitvi cene odločali skladno z dogovorom s stranko in upoštevajoč dolžino dobavnega roka.
17. OUTLET
V spletni trgovini Digitklik.si si imate možnost ogledati aktualno ponudbo outlet izdelkov z maksimalno ugodnimi popusti. V »Outlet« oddelku so prikazani artikli, ki so razstavni eksponati ali izdelki z estetskimi napakami, brez ali z odprto embalažo.
Količina outlet izdelkov je omejena. Vsi izdelki so delujoči in predstavljajo odlično priložnost za nakup.
Za več informacij glede »Outlet« oddelka lahko dobite na telefonski številki 01 777 8400 ali v naši trgovini.
18. KONČNE DOLOČBE
18.1. Spremembe pogojev
Ponudnik si pridržuje pravico kadarkoli spremeniti te pogoje. Vsaka sprememba bo objavljena v spletni trgovini. Vsakokratne spremembe začnejo veljati z dnem objave, če ni drugače določeno s samimi splošnimi pogoji. Za vsak nakup veljajo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oprave nakupa. Veljavna različica pogojev je kupcu vedno na voljo tukaj.
V kolikor kupec poda izjavo, da ne soglaša s spremenjenimi pogoji poslovanja, ima Digitklik pravico, da odstopi od pogodbe.
18.2. Sklenjena pogodba
Splošni pogoji imajo skupaj z opravljenim naročilom storitev spletne trgovine naravo pogodbe, sklenjene med kupcem in ponudnikom.
18.3. Neodvisnost določb
V kolikor bi se ugotovilo, da je katerakoli izmed določb teh splošnih pogojev (v celoti ali deloma) nezakonita, nična ali na kakršenkoli drug način neveljavna, se takšna določba šteje za izbrisano, preostanek splošnih pogojev pa ostane v veljavi.
18.4. Jezikovne različice
Ti pogoji so vzpostavljeni v slovenskem jeziku. Ponudnik zagotavlja prevode teh pogojev, da bi zagotovil višjo učinkovitost spletne trgovine.
18.5. Polna poslovna sposobnost
Kupec jamči, da ima polno poslovno sposobnost za veljavno sklenitev pravnega posla v tej spletni trgovini. V kolikor je kupec pravna oseba, jamči, da ima sposobnost zastopanja pravne osebe za sklenitev veljavnega posla oziroma je pridobila ustrezno pooblastilo s strani zastopnika pravne osebe za opravo veljavnega pravnega posla. V kolikor želi nakup opraviti oseba, ki je delno poslovno sposobna, jamči, da gre pri sklenitvi posla za posel, za katerega je poslovno sposobna oziroma da je tak pravni posel sklenila z ustreznim soglasjem skrbnika oz. zastopnika.
18.6. Seznanjenost s pogoji
Kupec jamči, da je pred sprejemom pogojev, le-te prebral in je z njimi v celoti seznanjen.
18.7. Pravo dogovora
Za te splošne pogoje velja pravo Republike Slovenije. Za vse spore, ki izvirajo iz teh splošnih pogojev, so pristojna sodišča v Republiki Sloveniji.
Ti splošni pogoji so bili sprejeti dne 18.07.2024